Nese jeni ne fazen qe po pyesni veten nese une mund te krijoj nje biznes te suksesshem online, ateher ky artikull eshte idejuar per te hequr disa pikepyetje nga mendja juaj. Ne ditet e sotme te krijosh nje biznes te sukseshem online nuk eshte e lehte. Por si ne cdo fushe tjeter, sot eshte mundesia me e mire per te nisur kete rrugetim. Ne te ardhmen ajo do te behet gjithmone e me e veshtire. Artikulli jone do te ndahet ne 5 fazat qe cdo biznes duhet te ndjeki per te qene i sukseshem online.
1 – A ekziston nje treg per produktin dhe a mund ta kthejme ne biznes online
Kjo eshte nje pyetje retorike, pasi cdo produkt ka nje treg online. Sot cilido nga ne preket nga sherbimet online i vetmi ndryshim eshte qe disa produkte kan ndikim direkt disa ne menyre te terthorte. Por kjo faze ne vetvete perkon me te gjitha cilesite e produktit tuaj. Pra ju duhet te shikoni te mirat dhe pjeset negative te produktit tuaj. Gjithashtu duhet te shikoni edhe konkurencen tuaj online dhe te mendoni cfare ju diferencon ju nga ato. Ne vetvete interneti apo nje kerkim online na mundeson qe te krahasojme mundesi te ndryshme dhe ti vlersojme ato me vetveten. Pra nje sherbim apo produkt qe shton vlere tek klientet tuaj eshte baza per nje biznes te suksesshem online. Dhe ju duhet te jeni te qarte per ate cfare po perpiqeni te komunikoni tek klientet tuaj.
2 – Kush jam une, si do prezantohem ne boten dixhitale
Biznesi ne fushen virtuale dhe ne ate te zakonshme shpesh here eshte i ndare. Kjo do te thote qe nje biznes qe ka nje sukses lokalisht nuk eshte e thene qe e ka te garantuar ate ne boten dixhitale apo reciprokisht. Interneti ju mundeson qe te realizoni dhe te projektoni veten tuaj per nje treg me te madh ndoshta edhe global dhe nje baze e miremenduar ju kursen shume nga vuatjet ne te ardhmen. Dhe kjo eshte faza qe ju duhet ti mendoni keto. Ne kete faze ju duhet mendoni per te gjithe pikat tuaja te forta te planifikoni te ardhmen, te analizoni konkurentet dhe rrugetimin tuaj online. Ne kete faze ne sygjerojme qe ju te vendosni disa piketa si psh:
- Si do te jete brandi im
- Si do te prezantohem te klientet e mi
- Kush jane klientet e mij
- Cfare karakterishtikash kane ato
- Si do jete qasja jone ndaj tyre
- Si do i prezantojme vlerat tona
- Cila eshte strategjia jone afatgjate
3 – Fillojme implementimin e planit tone
Tani vjen faza qe te gjitha ato cfare ne kemi projektuar ti implementojme. Ne kete faze ne sygjerojme qe ju ti permbaheni 100% planit tuaj dhe te shmangni cdo mendim per implementime te mevonshme. Ketu ne do ju ndihmojme me disa nga pyetjet kryesore qe ju duhet ti pergjigjeni ne fund. Te gjithe keto faktore jane te nderlidhur dhe shpesh here callimi qofte edhe vetem ne nje faktore mund t’iu drejtoje ne nje deshtim. Sygjerimi yne eshte qe duke filluar qe nga faza e dyte, cdo gje duhet realizuar ne bashkepunim me nje digital media agency qe te mos beni gabime te cilat jane tejet te kushtueshme per tu rikuperuar.
Pyetjet qe ju duhet ti beni vetes jane:
- A me identifikon mua ky brand, sa efektiv eshte per klientet e mij?
- Faqa ime e webit a eshte modrene, user frendly, e shpejte
- A eshte e projektuar faqa ime per te me sherbyer ne te ardhmen
- A eshte i afte website im te kthej vizitoret ne kliente
- A eshte dizenjimi i webit tim komfort me te gjitha rregullat e SE
- A eshte Webi im i optimizuar per SEO.
- A ofron webi im nje performance me te mire se konkurentet?
4 – Marketing dhe promocion per biznes online
Pasi jemi te sigurte qe prezantimi yne eshte i kompletuar dhe webi jone eshte i optimizuar per te konvertuar vizitoret ne kliente. Si dhe kemi bere optimizimin per motoret e kerkimit ne fillojme me reklamimin direkt te produkteve, biznesit tone. Duhet te jemi te sigurte qe te dy optimizimet mesiperme jane kryer ne menyre qe marketingu jone te sherbeje edhe per interesa afatgjate te biznesit tone. Gjate fazes se marketingut direkt ne kemi disa rekomandime te cilat jane:
- Perdorni disa kanale komunikimi me klientet
- Monitoroni statistikat dhe veproni ne baze te ecurise
- Tregohuni kreativ dhe konciz
- Asnjeher mos neglizhoni remakreing
- Gjithmone kerkoni per mundesi te reja
- Shikoni ndikimin e web design dhe faktoreve te tjere ne konversion
- Kanalet e marketingut te rekomanduara jane: Email Marketing, Social Marketing, PPC, Mobile Marketing, Content marketing etj.
5 – Perserit! Qendro konsistent
Rezultatet ne boten virtuale kerkojne pune, konsistence dhe cilesi. Te krijosh nje biznes te suksesshem online do te thote ti plotesosh te gjitha hapat e mesiperme dhe ti perserisesh ato ne menyre te vazhdueshme. Klientet e pelqejne produktin tuaj por ato duhet te ndihen ne kontakt me biznesin tuaj ne menyre qe ne momentin e duhur dhe kohen e duhur te konverohen ne shitje dhe te ardhura per biznesin tuaj. Motoret e kerkimit gjithashtu e shikojne aktivitetin tuaj ne baze te ndryshimeve, perditesimeve qe ju realizoni. Prandaj mos harroni qe te hapni dhe punoni edhe ne biznesin tuaj online.
ZOMEG prej me shume se 10 viteve ndihmon bizneset ne Shqiperi, Kosove por edhe me gjere qe te arrijne rezultatet e pritura online. Ne jemi ketu edhe per ju, mos hezitoni te na kontaktoni!